onsdag 12. desember 2012

Handleliste

Sørlandschips, holidaydip, lettrømme, saltstenger, ColaX, hamburgerrygg, rugsprø, lettmajones, lettere norvegia, karbonadedeig, Tine ferdig pizzabunn, grønne epler, jeg planlegger allerede helgehandelen  inne i mitt hode, mye som er savnet når det kommer til kosten gitt. Og, ettersom det er fredag når vi kommer hjem, så er det også lov til å kose seg med litt snacks, heldigvis :) Kommer til å bli en full handlevogn før jeg er ferdig iallefall, her er det mye å glede seg til :)

Elsk:





Da vet dere sikkert hva jeg skal kose meg med på fredagskvelden :) Men, det beste av alt er at jeg kommer til (håper jeg) å ha alle tre guttene mine som selskap :)

Nå må jeg dra, vi er klare for avreise, og bilen henter oss snart :)

Ha det bra så lenge!

Klem, Iren <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar