mandag 24. desember 2012

God jul!

Vil ønske alle som titter innom bloggen min ei riktig god jul :)

Her er jula godt i gang, vi koser oss med musikk, tv, godteri og god mat. Kvelden skal vi feire på Dolmøya hos mamma og pappa, gleder meg til å være samlet med hele familien min :) Maks kos :)


Julestemning på Nrk1:


Etter å ha vært på kirkegården på Sandstad og tent lys for Rune's besteforeldre, dro vi innom Fillan, der var vi så heldig å møte på denne karen som solgte plata si. Så nå er julemusikken byttet ut og Anders synger julen inn her i stua :)


Mere fra dagen vår i dag får dere høre om i morgen, nå skal jeg på kirkegården å tenne lys for bestemor, og etter det skal jeg bare kose meg med kjæresten min, barna mine, Tinka og resten av familien min, livet er herlig :)

GOD JUL!

Juleklemmer fra Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar