søndag 30. desember 2012

Rydding, pakking og tapas

Mesteparten av gårdagen ble brukt til rydding og pakking. Fristet ikke Tony å rydde bort jula, så i går ble både juletre og julepynten satt bort til neste år. Deretter var det klart for noe av det mest kjedelige jeg vet, nemlig å pakke, ikke bare er det kjedelig, men det er vanskelig også. Men, etter å ha klart å pakke alt vi trenger i tre kofferter og en bag, så må jeg si meg fornøyd, ikke enkelt når man i tillegg skal innom Thailand ei uke før vi drar hjem til Korea, så det er ei salig blanding vinter og sommerklær som er pakket ned :)

På kvelden var vi bedt i 40 årsdag hos Monika, der fikk vi servert deilig tapas og koste oss sammen med gode venner før vi dro hjem etter en times tid.






Etter å ha sagt ha det til alle sammen, dro vi hjem til Tony, og vi koste oss og så Kon-Tiki før vi tok kvelden :)

Nå er det like før det braker løs her, skal vekke Niklas og Rune straks, så er det ikke lenge til vi drar. Kjenner jeg gruer meg skikkelig til å dra fra Tony, er fælt å tenke på at det er ett halvt år til jeg ser han igjen :( Akkurat nå synes jeg videregående skoler skulle hatt ei ferieordning slik at han kunne ha kommet på besøk hos oss, men slik er det nå ikke, og både vinterferieuka og påskeferien er for kort til å dra helt til Korea på besøk :(

Men, dere får iallefall ha en fin dag, så skal nok jeg klare og komme igjennom min også :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar