lørdag 29. desember 2012

Den store matdagen!

Etter å ha vært ute å knipset vinterbildene jeg viste dere i går, var det på tide å gå inn å stelle istand til middag. Mamma, pappa, Ivar og Line skulle komme på middag, og jeg lagde kyllingsnadder og fløtegratinerte poteter, kjempekoselig å ha besøk av dem alle nå før vi drar igjen. 


Tinka var selvfølgelig med :)


Tante Line, Niklas, Tinka og Onkel Ivar:


Får aldri nok Tinkakos:


Ikke lenge etter at middagsgjestene dro, var det tid for ett nytt måltid, Veronica og jeg hadde planlagt å lage god kveldsmat og kakao å kose oss. Så da ble det god norsk kveldsmat sammen med Tony, Tarjei, Rune, Niklas og Kay Stefan :)


Kakao, ribberull, bogskinke, sylte, laks, eggsalat, egg og spekemat :)


Veronica hadde bakt god konfektkjekse som vi fikk smake på :)


En ting er sikkert, Norge har utrolig god brødmat :) Lenge til neste gang jeg sitter så lenge ved både frokost og kveldsmatbord, kanskje like så greit, hehe :) Men, jeg er ganske stolt av meg selv, har ikke sluntret unna noen trening mens jeg har vært hjemme, og tredemøllen i garasjen har faktisk vært brukt flere ganger :)

Nå har jeg pakket bort jula, det fristet ikke Tony så mye å gjøre det, så ble ei kort jul her i stua. Nå er det pakking som står på planen, ikke akkurat det artigste jeg gjør, men må man så må man :)

Da får dere ha en fortsatt nydelig lørdag :) Skal prøve å gi lyd fra meg i løpet av de neste dagene også :)

Juleklem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar