onsdag 5. desember 2012

Jul i stua

Jeg personlig er egentlig litt imot å pynte til jul tidlig i desember, den tiden er for meg forbeholdt adventspynt ikke julepynt. Men, i år ble ett unntak, det er så lite julestemning rundt omkring her i Geoje, så julestemningen må vi sørge for selv, derfor gikk jeg før helgen til innkjøp av et juletre og juletrepynt :)

Treet jeg kjøpte og som jeg trodde var bare å "brette" ut, kom slik:


Men, fiksa det jeg vet dere....hehe:


 Her er furua ferdigpyntet, og det ble skikkelig koselig i den lille stua vår:




Kjøpte meg en julestjerne på E-Mart når jeg og Vibeke var på helgeshopping, adventsstaken er også klar (bildene ble tatt før helgen):


Søte engler hører julen til :)


Kunne helst ha tenkt meg hvit julestjerne, men her finnes bare rød, men fine de også:


Og, her er Nissejenta og Nissegutten jeg fikk i julegave på mandagens juleselskap, de er så søte :)


Så nå kan jeg bare kose meg å nyte julestemningen her litt, før jeg må hjem til Hitra å vaske å styre før julen virkelig braker løs :)

Ha en fortsatt hyggelig onsdag da dere :)

Klem, Iren <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar