lørdag 15. desember 2012

Hjemme igjen :)

Torsdagskveld kom vi endelig fram etter en lang flyreise, reisen tok 24 timer fra vi dro  fra leiligheten til vi var innlosjert på Hotel Augustin. Men, turen gikk kjempefint, Niklas oppførte seg som en drøm, og da kan vi ikke klage :) Min kjære snille bror Frode hentet oss på flyplassen, godt å bli møtt av broren sin ja. Etter en god natts søvn, og en deilig norsk hotellfrokost, var det ett par timer shopping på Trondheim Torg før vi kjørte utover til Hitra :) Og, endelig fikk jeg gitt gutten min den gode klemmen jeg hadde lengtet etter <3

I dager det litt delte følelser, det er 15. desember, og bestemors bursdag, tenker på henne og savner henne hver eneste dag <3 Så, i dag har jeg vært på kirkegården med en kjempefin engelstatue for å sette gravlys på  <3

Det er også svigermors bursdag og julebord med Kvernhusvik Skipsverft i dag, så det blir sikkert en kjempefin dag uansett :) Denne gangen skal også Niklas og Tony få være med på julebordet, så tror det blir skikkelig koselig. Niklas skal dra litt tidlig, han skal ligge hos Mimmi og Bestefar i natt, og gleder seg veldig til det.

Niklas har vært ute og lekt i snøen i hele dag, utegutt som han er så storkoser han seg i snøen. Plenen har han også måket, og fotballmålene er på plass, gutten er jo vant til snøfri kunstgressbane på Geoje :)

Her sitter tre rødlette søte "små" og koser seg med kakao:


Det var en liten smakebit, skal prøve å holde dere oppdatert litt mens jeg er her hjemme også :)

Ha en koselig lørdag alle sammen, og for de av dere i Korea, ha en fin søndag :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar