onsdag 26. desember 2012

1. juledag

1. juledag er en av de beste dagene i jula synes jeg, da er det julefrokost med hele familien hjemme hos mamma og pappa, da spiser vi masse god mat, og sitter lenge ved frokostbordet :) I går spiste jeg så mye at jeg var kvalm flere timer etterpå, men det var verd det der og da :)

Her er Niklas på vei til frokost, iPaden er med :)


Typisk Hitrajul med holk i bakken:


Niklas er ikke så opptatt av frokosten, men av Tinka derimot:


Buffet i år, vi er så mange at det blir for dårlig med plass på spisebordet :)


Verdens søteste Tinka <3


Fine Silje:


En tur ute og prøver den nye linsen min, bildene er tatt ved Dolm kirke:

 

Byggefeltet på Melandsjø, andre siden av Dolmsundet:



Dolm kirke:


Ble ett lite stopp ved Vettastraumen bru for å ta bilde av Kvernhusvik skipsverft:


Er kjempefornøyd med linsen, men har mye å lære og sette meg inn i :) Håper det blir etterhvert :)

På kvelden hadde vi besøk av Ullrikke og Tor Egil, kjempekoselig å ha en kveld med gode venner når vi er hjemme. Niklas hadde overnattingsbesøk av søskenbarnet sitt Signe, de koste seg med iPad-spill og godis til langt ute på kvelden :) Og, Tony var på 1. dagsfest hjemme hos ei venninne, så her er det full fart hele mellomjula :)

I dag 2. juledag, er det 15 år siden vi mistet mitt kjære søskenbarn Gitte og hennes sønn Aleksander i en tragisk bilulykke, det er så utrolig trist å tenke på selv så mange år etter. Så ta vare på hverandre alle sammen <3

Ha en fortsatt fin dag da dere :)

Juleklemmer, Iren <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar