torsdag 20. desember 2012

Lillesøster Tinka :)

Jeg har fått verdens fineste lillesøster, hun er hvit,  har fire ben og er superskjønn :) Jeg er forelsket i Tinka <3



Jeg viste ikke at mamma og pappa hadde tenkt å skaffe seg en hund, de har snakket om det, men har ikke gjort det tidligere på grunn av Tony's allergi. Brichon Frise er en allergivennlig hund, så jeg er spent å se hvordan Tony reagerer på den, og hvis han tåler den, skal man ikke se bort ifra at vi også får ett nytt familiemedlem når vi flytter hjem :)

Pappa ringte meg i dag, og fortalte at han hadde noe å vise meg, jeg trodde han trengte hjelp med mammas julegave, men han ville overraske meg å vise meg Tinka :) Jeg klarte og holde meg for Rune og Niklas, og fikk dem med meg på besøk hos mamma og pappa i ettermiddag, der ble også de overrasket, ikke minst Niklas :) Han er helt frelst i hunder, og regner med han blir å finne hjemme hos Mimmi og Bestefar resten av juleferien :)

Her koses det masse:


 

 


Tony fikk også slippe til etter en stund, han er litt fotosky, så bare "fangbilde" av Tinka og Tony:


Men, en litt småsjalu Niklas måtte bort å kose litt allikevel :)


Tinka koser seg på armen til Rune:


Er hun ikke bra søt? Selvfølgelig enda finere i virkeligheten :)

Ha en fortsatt fin torsdags kveld :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar