tirsdag 25. desember 2012

Julaften :)

Da er julaften over for i år, vi koste oss på Dolmøya hvor vi var tolv stykker samlet til middag og gaver :)

Blir en del pakker når vi er så mange, og i vår familie pakker vi opp en og en pakke:


De beste guttene i hele verden:


Lille Tinka var vel den beste julegaven for hele familien, hun er så utrolig skjønn:


Tantepia, Silje Elise:


Og tantegullet, Kay Stefan:


Ettersom vi alle har vært ekstra snille i år, kom Nissefar på besøk:


Brusmaskin, en av Niklas' høyeste ønsker ble oppfylt, så nå blir vi nok prøvekaniner resten av jula :)


Casper fikk en julenissedrakt av oss, ble bra fin ja :)


Jeg fikk ny Nikon linse til Nikon kameraet mitt, det var øverst på ønskelista, men trodde egentlig ikke jeg fikk det, men med verdens beste kjæreste så ordner det meste seg :) Her holder jeg på å teste ut linsa, og fikk knipset dette fine bildet av Niklas og Rune:


Tinka fikk også prøve Casper's nissedrakt, hun er bare så utrolig nydelig:


I tillegg til linse fikk jeg også sesong 9 av One Tree Hill, så nå har jeg alle sesongene, gleder meg til å se, jeg elsker den serien. Vi fikk også en del penger, flere dvd'er, pyntegjenstander, vin, godteri mm, gøy med jul :)

Det var litt fra feiringen vår :) Håper dere også har hatt en kjempefin feiring :)

Juleklemmer, Iren <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar