mandag 17. desember 2012

Julestjernen

I går våknet jeg god form etter å ha vært edru på lørdagskveldens julebord med Kvernhusvik Skipsverft, tenkte å ta en del bilder på julebordet, men glemte selvfølgelig kameraet hjemme. Min bedre halvdel var ikke like kvikk som meg i går, han avsluttet ikke julebordet før klokken 6.15 søndags morgen, så han hadde en skikkelig sløvedag hjemme. Svigermor og svigerfar var så snille og hadde oss med til Hitra Grill på middag i går, smakte utrolig godt med "norsk" kyllingsnadder, nammis :)

Jeg har hatt veldig lyst til å se nyinnspillingen til "Reisen til julestjernen", og ble derfor veldig glad da jeg så at Hitra Kino skulle vise filmen i går, den eneste ulempen var at filmen krasjet med håndballfinalen, men ettersom Niklas også hadde lyst til å se filmen, ble ikke valget så vanskelig :) Mamma, Silje og Kay Stefan (tantebarn), var også med for å se filmen, og vi koste oss alle fem :) Filmen skuffet ikke den heller, ikke helt som jeg hadde forestilt meg, men en koselig julefilm uansett :)

"Reisen til julestjernen"

 

Sonja flyr med Nordavind:


Vekker skummel bjørn i dvale:


Blir bortført av heksen:


Og, får hjelp av skognisser:


En film med masse spennende scener, kanskje litt for spennende for en femåring innimellom, Kay Stefan måtte tidlig krype opp i fanget til Mimmi :)

Når jeg kom hjem fikk jeg med meg siste ekstraomgangen i håndball også, hadde trua helt til Løke fikk utvisning, kjedelige greier altså, men kan vel ikke vinne bestandig......

På kvelden koste vi oss med finalen i Farmen, synes det var så gøy at Ingvild gikk av med seieren :)

Det var litt fra søndagen min :)

Ha en fin mandag da dere :)

Klem, Iren <3








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar