onsdag 16. januar 2013

Tittei :)

Tittei :) Jeg er imponert over hvor mange som har orket og tittet innom bloggen min til tross for at jeg ikke har skrevet noen innlegg siden lørdagen. Jeg blir så glad :) Men, nå er det på tide å gi litt lyd fra seg igjen.

Den siste uka har vært som vanlig, lørdagen hadde vi med oss Morten og Øyvind, kolleger av Rune, i Sjømannskirka på grøt. Der var vi og koste oss en stund før vi dro hjemover igjen. Adrian var med Niklas hjem, og de lekte og koste seg i mange timer :)

På søndagen dro vi på besøk til familien Johansen, Adrian's familie. Vi møtte dem ved sjøfartsmuseet hvor ungene lekte seg ute, før vi ble med dem hjem. Der fikk vi servert deilige hjemmebakte boller og sesongens nydelige jordbær :)

Mandagen ble det hjemmedag, Niklas var syk og hjemme fra skolen. Han er heldigvis frisk nå :) Tirsdagen var det en tur i kirka igjen, etter å ha sittet der en god stund, gikk vi en runde sammen med Sara og lille Sigrid,  Heidi og lille Brage, to nye familier som har flyttet nedover :)

Ellers så har Niklas kjøpt seg denne kule legobilen, så nå er det bare å bygge, den er så stilig, til og med jeg gleder meg til å se hvordan den blir :)


Mamsen hjelper til med å finne deler, ikke enkelt når det er over 1300 legoklosser som skal settes sammen :)



Det var litt fra uka vår :) Håper dere hjemme har det fint, vet en som ligger syk, og jeg skulle veldig gjerne ha vært hjemme og dullet litt med han. God bedring Tony :)

Ha en fortsatt super onsdag :)

Klem, Iren <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar