søndag 27. januar 2013

Bare kos :)

På fredagen skulle vi endelig få prøve en meksikansk restaurant vi hadde hørt en del skryt av, den heter El Gitano og ligger i Okpo. Av en eller merkelig grunn, velger gutta i huset å spise ute istedet for å få servert hjemmelagd pizza, hm, merkelig.....Kan hende det har å gjøre med at forrige gang, og første her nede, jeg laget hjemmelagd pizza havnet den i søpla......

Her er restauranten El Gitano:


Niklas bestilte Quesadilla, mor fikk også smake, og den var kjempegod:


Min Chicken Fajitas, som også smakte veldig godt:


God, mett og fornøyd dro vi hjem for å fortsette fredagskosen, da var det Brave på skjermen og snacks på bordet:


Lørdags formiddag dro vi til kirka så gutta fikk lørdagsgrøten sin, der møtte Niklas Skage, Skage ble også med oss hjem, og de koste seg på fotballbanen noen timer. Mens gutta var ute bakte jeg grove rundstykker,
jeg handlet mel på utlendingbutikken i Okpo, der de har to sorter grovt mel :)



Etter å ha kjørt hjem Skage på kvelden, dro vi på Il Sogno for å kose oss litt igjen:


Fornøyd "liten" gutt:


Skulle ikke tro vi gjorde annet enn å spise her nede, men det gjør vi altså :) Jeg har vært så dårlig til å ta bilder i det siste, nå som jeg har fått ny linse skulle jeg jo ha knipset enda mere, men er litt redd for linsa da vet dere. Har vært litt rundt på forskjellige forretninger for å høre om de har linsebeskyttelse, men ingen har, og da synes jeg det blir litt småskummelt å drasse rundt på kameraet. Ikke har jeg kameraveske som er stor nok heller, så må nok ut å lete etter det også :) Må jo ha dette klart til vi reiser til Kina, da skal linsa med uansett :)

PS. Om dere skal til El Gitano, kan det lønne seg å ha på litt varme klær, er litt småkaldt der inne, men ellers var servicen og maten TOPP! Visstnok en av topp tre til Niklas :)

Det var litt fra helga vår :) Håper dere har hatt en fin helg også :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar