onsdag 9. januar 2013

Nytt reisemål :)

Tenkte jeg skulle fortelle dere om vår neste tur på planen :) Det er en plass jeg har drømt om å reise til siden jeg var lita, men som jeg trodde skulle bli med drømmen, for hvem skulle tro at den drømmen skulle bli så nærme og lett tilgjengelig? Vi skal nemlig til Kina!! Jeg skal på den Kinesiske mur!!! Jeg gleder meg som ett lite barn :) Vi har egentlig planlagt turen lenge nå, men jeg og Niklas fikk problemer med visum, i og med at jeg er her i Korea på turistvisum (får ikke visum når man ikke er gift her nede), får jeg ikke reise over til Kina. Men, når vi var hjemme i Norge i jula, søkte vi visum derfra, og da gikk det i boks :)


Vi reiser 9. februar og skal være til den 12., ikke mange dagene, men det er da Niklas har vinterferie. Rune har lagt opp ei plan for turen, og jeg håper vi rekker over det meste :) Hotellet vi skal bo på ligger i gangavstand til Den forbudte by, gjett om speilrefleksen og den nye linsa skal få være med da :)

Nå begynner nedtellinga, i dag er det bare én måned igjen :)

Ha en flott dag :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar