torsdag 31. januar 2013

Home alone

Ettersom Rune er på todagers teambuilding med Statoil på Muju Ski Resort, er Niklas og jeg hjemme alene og koser oss :)  Fikk se ett par bilder fra en fjelltopp Rune hadde vært på i dag på facebook, og kjenner jeg er litt småmisunnelig på den fjelltopp-opplevelsen. Men, vi koser oss her hjemme også vi :) I dag var vi med Vibeke og barna og spiste på en koreansk bbq-restaurant jeg ikke hadde vært på før, den heter Dino Meat Grill House.

  
På denne restauranten henter man kjøttet man vil ha i kjøttdisken, og griller det selv:


En lattermild Niklas:


Deilig :) Jeg synes koreansk bbq er kjempedigg, men Rune er dessverre ikke like imponert, så da er jeg snar til å benytte anledningen når han er borte:


Masse små side dishes:


Noen av kjøttstykkene er ganske store, og da skal de klippes i mindre biter underveis i grillingen:


Vel hjemme var det dessert:


Godgutten:


Så, selv om husfar er borte, lider vi ingen nød :)

Jeg har også vært på en ny fjelltopp i dag, den får dere høre mere om i morgen :)

Ha en flotters dag dere!

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar