tirsdag 8. januar 2013

Jetlag og vekkeklokker

Da er vi tilbake til det normale igjen, litt tungt nå i starten med vekkeklokke og vanlige rutiner, men det går seg vel til :)

Vi kom tilbake til Korea på søndagen, etter å ha båret inn all bagasjen, dro vi til Home Plus for å handle litt, var ikke akkurat oppfylt kjøleskap vi dro ifra. Ettersom reisen vår foregikk på natten, og det var minimalt med søvn på meg, sloknet jeg i lenestolen på stua mens Niklas koste seg med TV titting. Endte opp med at vi begge køyet klokken 19, og sov til 10.30 dagen etter!! Men, det gjorde godt, tror nok vi trengte det begge to etter flere netter med sykdom, dårlig søvn og jetlag.

Niklas synes det var godt å komme hjem igjen, nå fikk han også til å bygge opp legoen han fikk i julegave:


Ellers er vi fortsatt hjemme alene, Rune er i Amsterdam og kommer ikke hjem før torsdag kveld. Der sitter han med én koffert i manko, og har vært ute og shoppet masse fine klær på forsikringen :) Men, for min del håper jeg kofferten dukker opp igjen, nesten alle sommerklærne mine og en del av Niklas' klær ligger i den. Det måtte jo skje en gang, vi har jo ikke reist mindre liksom.

Ellers er det ganske kaldt her om dagene, gradestokken lurer seg ned mot den blå streken innimellom, men sola skinner og været ellers er fantastisk fint :) Herlig :)

Ha ei fin uke da folkens :)

Klem, Iren <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar