tirsdag 22. januar 2013

Helga vår

Hei, tenkte det var på tide å gi litt lyd fra seg igjen, har vært litt rolige tider i det siste, så har ikke så veldig mye interessant å blogge om egentlig. Men, litt har vi jo gjort allikevel da :)

Lørdagen droppet vi faktisk grøten i kirka for første gang tror jeg, Niklas ventet besøk av noen kamerater, så vi ble heller hjemme. Adrian og Jini kom på besøk, og guttene var for det meste på fotballbanen og lekte seg, det er stor stas med fotballspilling her nede, noe mor synes er bedre enn all denne spillinga på iPad/PC. På kvelden dro vi på Walking Slowly og spiste middag, den restauranten ligger rett ved hvor vi bor, og de serverer "vestlig" god mat :) Deretter var det hjem for å se Idol, og ha litt lørdagskos før vi tok kvelden.

Søndagen gjorde jeg noe jeg ikke har gjort på sikkert 15 år, jeg var i bassenget! Niklas og Rune var selvfølgelig også med, og jeg, som tidligere har vært helt antibasseng, koste meg mest av alle. Endte faktisk opp med at jeg dro en tur i går også, etter jeg var ferdig å trene (bassenget tilhører fitnessenteret), og det var kjempedeilig.  Jeg og Niklas skal faktisk i dag også :)

Etter å ha vært i bassenget en times tid, dro vi til mainstreet for å gjøre noen ærend, og da fikk vi spist "lunsj" på Black and Smith med det samme. Der var det kjempestilig, og maten var også god.

Rune er gentleman og serverer pizza til meg og Niklas, måtte jo bare foreviges:


Selv spiste han baconsnurret kyllingfile med pasta og bakt potet, ser jo delicious ut:


Koser oss ja:


Blid og fornøyd gutt:


Black and Smith:


Hit blir det nok flere turer :)

I går var jeg som sagt på trening og bassenget igjen, har kommet skikkelig i gang med treninga nå, så er ganske fornøyd med meg selv :) Ellers var det skikkelig ruskevær her i går, kan ikke huske sist vi hadde en gråværsdag her, så var egentlig godt. Hehe, tenk dere det, godt med ruskevær :)

Ha en kjempefin tirsdag da dere :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar