søndag 6. januar 2013

Siste dag i Hua Hin

Lørdagen var vår siste dag i Hua Hin, den siste uka har gått kjempefort, og jeg fikk ikke så mange soldager som jeg hadde håpet på. Men, barna kommer først, og når Niklas ligger syk og utslått av feber på hotellrommet, har ikke jeg samvittighet til å ligge på stranden eller farte rundt, så da ble det nærmest to dager på terrassen. Men, fikk noen timer på stranden de to siste dagene, lå ikke så lenge, ville ikke bli solbrent denne gangen, og det slapp jeg :)

Jeg gikk ned på stranden etter frokosten, mens resten av gjengen dro på elefant trekking, syntes jeg fortjente noen timer på solsenga etter å ha sittet i skyggeland nesten to dager :) Kjøpte meg to strandkjoler og ei bukse på stranden dagen før, buksa likte jeg så godt at jeg speidet etter selgeren i flere timer i går, men han dukket ikke opp. Rett før vi dro tilbake til hotellet så jeg en annen selger, og spurte henne om hun hadde den buksa jeg ønsket, noe hun ikke hadde. Men, så snill som hun var, så ringte hun selgeren, og han kom å møtte meg en halv time senere, jeg ble så glad, og det ble han og :)) Så nå har jeg strandantrekkene klar til neste varme tur :)

Niklas, Rune og familien Høgsteggen/Andersen kom også på stranden etter hvert, og Niklas og Kenneth dro på ridetur igjen. Denne gangen fikk de ri alene, tror nok Niklas var rimelig stolt etterpå :)



Og, årets første sjøbad for Niklas sin del:



Etter å ha spist litt lunsj, hadde vi med Niklas til frisøren, og da måtte vi selvfølgelig ta "tuk tuk" de 900 meterne:


Rune tok manikyr og pedikyr mens han ventet:


Og, Niklas fikk en god hårvask og hodebunnmassasje, alt for tilsammen 70 kroner!


Tøff gutt i ny frisyre i "tuktuken" på vei tilbake:


Så var det å pakke sammen før kveldens avreise, vi ble hentet klokken 21, og flyet vårt gikk klokken halv tre på natten. Rune fikk være litt lengre, i og med at flyet hans til Amsterdam ikke gikk før fem tiden i dag. Så, det ser ut til å bli en tidlig kveld på mamsen og lillegutt i kveld, tar på med all den reisinga :)

Det var alt fra Hua Hin, men om en måneds tid er vi klar for en ny tur, det skal jeg fortelle mere om litt senere :) Jeg gleder meg iallefall veldig, og det er noe jeg har drømt om siden jeg var lita pie :) Nysgjerrig?

Ha en super søndag da dere :) Her gledes det til natta, og til å sove ut i morgen, ingen hotellfrokost å stresse opp til her iallefall, dessverre.......

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar