lørdag 5. januar 2013

Ridetur, ATV, krokodiller og kobraer

I går våknet vi til nok en finværsdag her i Hua Hin, litt disig, men det gjør ingenting, kanskje like så bra :) Vi startet dagen med en tur på stranden:


Niklas og Kenneth tok seg like så godt en ridetur :)



Deretter var det tilbake på hotellet for lunsj og litt bassengliv, før vi dro videre på ATV Adventure. Der var vi også så heldige å fikk med oss et Cobra & Crocodile Show, cobrashowet var jeg skikkelig nervøs under, mannen som hadde showet nærmest slengte slangene over publikum, og jeg følte meg ikke 100 % trygg der jeg satt:



Krokodilleshowet var for min del ren galskap, skulle ikke tro disse karene verdsetter livet sitt så høyt, men de vet nok hva de driver med:



Niklas fikk også holde i en babykrokodille, tøffe gutten:



I parken var det også elefantshow (som vi ikke rakk) og elefant trekking (som vi sto over), så det var masse elefanter å se:


Deretter var det klart for ATV, Rune, Ragnar, Niklas og Kenneth kjørte, mens Vibeke, Are og jeg satt og ventet. Og, etter det jeg hørte etterpå er jeg glad jeg ikke var med og kjørte, det jeg trodde skulle være en rolig tur opp mot fjellet viste seg å være kappkjøring på en ATV bane, hadde jeg vist det hadde jeg nok aldri sendt Niklas avgårde med en 150cc

Niklas klar for fart:


Med pappaen på slep:


Her drar gutta boys av gårde:


Mens vi satt og ventet og koste oss med en forfriskning kom denne lille søte apekatten og la sin elsk på Are, tror den var mett og trett etter å ha spist masse is den stjal fra en annen turist, fordi den sovnet i armkroken til Are tilslutt:



På kvelden var vi en tur inn i Hua Hin by som ligger ca fem minutters kjøretur fra hotellet, der spiste vi god mat før vi dro hjemover og tok kvelden :)

I dag drar Niklas, jeg og familien Andersen/Høgsteggen videre til Korea, Rune skal til Nederland gjennom jobben, og kommer ikke hjem før torsdagen. Flyet vårt går i halv tretiden i natt, så det kan bli en spennende tur, og ikke minst en trøtt gjeng som kommer til Busan søndags morgen :) Så, nå skal solen nytes noen timer, drar heldigvis ikke før i nitiden i kveld, så har nesten hele dagen på oss :)

Ha en flott lørdag :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar