lørdag 2. februar 2013

Muju Ski Resort

På torsdagen dro Rune på teambuilding med Statoil til Muju Ski Resort, som ligger ca to timers kjøretid fra Geoje. Planen var at de skulle stå på slalom, men for noen fristet det heller med en gondoltur opp til den 1614 meter høye fjelltoppen ved skianlegget.

Her er gondolen på vei oppover:


Rune har nådd nye høyder:


Dette bildet trodde jeg nesten var fake da jeg så det første gangen, ser jo helt fantastisk ut. Er så sjalu på Rune som har opplevd dette:


Skiheiser:


En av mange bakker:


En liten café oppe i bakken:


Flott utsikt over noen av bakkene:


Dette vet jeg ikke hva er......ikke så enkelt å skrive blogg om noe man ikke har vært med på selv:


Frister litt å ha med Niklas en tur dit, han har aldri prøvd slalom før, men vi får se hva vi får til før snøen forsvinner. Jeg derimot er alt for pysete for dette, gi meg ett akebrett :)

Ha en fin lørdag dere :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar