torsdag 21. februar 2013

Lunsj på Guesthouse

I går hadde vi damene lunsj på Samsung Guesthouse, det var Turid som var så snill og ba Korea-venninnene sine med ettersom hun reiser til Hua Hin denne uken og Norge neste uke. Bestandig litt trist når folk drar hjem, iallefall når en ikke vet om og når man treffes igjen. Turid kommer kanskje nedover igjen en tur i høst, men da har jo flere av oss damene flyttet hjem, og det er jo veldig synd. Samsung Guesthouse var et perfekt sted å ha damelunsj, her var det stille og rolig, og vi fikk skravlet og kost oss uten å forstyrre andre gjester i og med at vi var alene :)

Flotte damer samlet til nydelig lunsj, vi har det alltid skikkelig trivelig når vi er samlet:

 

Ettersom Turid er så snill og det er lenge til hun kommer nedover igjen, kjøpte vi ei klokke og ei flaske vin til henne:


Hilde gleder seg til å sette tennene i den nydelige kyllingen:


Biff stroganoff, smakte den forrige gang jeg var der..........


........så gikk for kylling denne gangen, og det smakte kjempegodt, tror dette er første gangen jeg har fått servert saus på restaurant her nede:


Datteren til Turid var så tøff og gikk for koreansk mat:


Etter å ha fått ha det klem og ønsket Turid god tur til Hua Hin, gikk jeg en tur på butikken, på turen dit fikk jeg knipset disse bildene:




Nydelig vær på Geoje i dag, sola skinner, men det ser varmere ut enn det er, var -2 på morgenen klokken 7, ble jo varmere utover dagen, men fortsatt hustrig synes jeg:




I løpet av våren blir dette en av de flotteste gatene på Geoje tror jeg, da blomstrer kirsebærtrærne ned langs gaten. Kommer garantert et eller flere bilder fra det når den tid kommer tenker jeg :)


Det var litt fra onsdagen min, i dag har Niklas fri, og vi har kjørt og funnet vinteren her i Korea, det forteller jeg mere om i morgen :) I morgen drar vi også til Busan på weekend, vi skal på noen attraksjoner der, og ellers bare kose oss, gleder meg til det :) 

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar