tirsdag 19. februar 2013

Ladies night

Fredags kveld ble det arrangert Ladies night her på Geoje, det har vært arrangert tidligere også, men da har ikke jeg vært med. Men, denne gangen var det i baren oppe på Samsung Hotel, og ettersom det er så nærme, fristet det litt mere :) Vibeke, Hilde, Eva og jeg tok turen, og det ble en koselig kveld, er jo så sjeldent jeg drikker nå, så tok det med ro, og drakk bare to glass vin. Kjenner litt på at jeg savner en skikkelig fest med vennene mine på Hitra innimellom, tar som regel litt mere av da, hehe, så dere kan bare glede dere til sommeren folkens :)

Her er Vibeke og Cathrine, Cathrine er også en av lerkene:


Trønderdamene Eva og Hilde:


Vibeke, Cathrine og meg i sofakroken:


 Trøndertrioen:


Kjempefin underholdning, denne filipinske damen kunne de fleste sangene på ønskelista vår, og her ble sanger fra både Rihanna, Lady Gaga og flere andre populære artister sunget. Skikkelig gladmusikk :)



Vi var 50 damer påmeldt denne kvelden, og det virket som om det var fin stemning, jeg koste meg iallefall :)


Lørdagen var vi som vanlig i kirka på grøt, Niklas og barna lekte seg ute på platten med landhockey denne gangen også :) Middagen tok vi på Pizzahut, før Niklas og jeg koste oss hjemme og pappa dro på byen med gutta :)

Niklas har spart ukelønningene sine, og søndag dro vi til E-mart for å kjøpe wave-board. På ettermiddagen var vi ute å spise sammen med Øyvind og Eva, vi tok dem med på Dino hvor jeg hadde vært en gang før. Der serveres det koreansk bbq, hvor vi selv henter det kjøttet vi vil grille, men tilbehøret er "fast", jeg synes det er utrolig digg der, og Rune likte seg faktisk ganske godt der han også :)

Hyggelig selskap og masse mat:




Her sitter storspiseren og koser seg med iPaden mens vi voksne spiser enda mere :)


 Ute og prøver wake-boardet, her trengs det øving, øving og øving:


I går gikk både oppvaskmaskin og utslagsvask tett, og ettersom vi ikke får til å ta noe oppvask ble det middag på Samsung Guesthouse som ligger rett ved siden av her vi bor. Vi har aldri vært og spist der før, så det var kanskje på tide, maten var god, og det var et koselig sted :)


Ikke rart vi må trene hver dag her nede, hehe, skulle ikke tro vi gjorde annet enn å spise :)

Nå er vi igang med ei ny uke, og vi har noen planer for denne uka også :) Her er det bare å følge med :)

Ha en super tirsdag :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar