fredag 8. februar 2013

Mamma & Pappa

Åh, nå er det dagen før avreise til Kina, det er fortsatt veldig uvirkelig at vi skal reise dit, tenk at vi bor i nabolandet til Kina liksom, bare litt i overkant av to timers flytur, så er vi der :) Hadde aldri trodd jeg skulle på langweekend til Kina, herlig er det iallefall :)

Hotellet vi skal bo på heter Hotel Kapok, og ligger bare 200 meter fra Den forbudte by. Vi har bestilt guide med sjåfør på søndagen og mandagen, så da håper jeg vi får sett litt, guiden vår har allerede satt opp en plan basert på våre ønsker :) Skal prøve å blogge litt underveis, men får se hvor god tid jeg får, om ikke lover jeg å fortelle dere masse og vise dere en hel haug med bilder når jeg kommer hjem :)

Over til noe helt annet, i dag har nemlig min kjære mamma og kjære pappa 38 års bryllupsdag :) Gratulerer med dagen til dere begge, vi er kjempeglade i dere <3


Dette bildet ble tatt på Bali når Tony, mamma, pappa, Ivar og Line var på besøk hos oss i Malaysia :) Og, det må jo bare nevnes at noen minutter etter dette bildet ble tatt, kom en apekatt og tok pappas briller, og han fikk de ikke tilbake for å si det sånn, hysterisk gøy for alle oss andre iallefall :)

Da skal jeg pakke, er iskaldt i Kina nå, så ullundertøyet må nok være med på denne turen :)

Ha ei  fin helg dere, det skal iallefall vi ha :)

Klem, Iren <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar