torsdag 1. november 2012

Madame Tussauds

Ettersom det ble en dag ekstra på oss i Busan, fikk vi plutselig litt bedre tid enn vi hadde tenkt. På shoppingsenteret, Shinsegae, har de Madame Tussauds voksmuseum, noe jeg lenge har hatt lyst til å besøkt i London. Og, ettersom jeg har terrorskrekk, og ikke vært i London enda, var dette en fin mulighet for meg :)

Her er vi på talkshow med George Clooney:


Han tryglet og ba om å få ett kyss på kinnet, prøvde å stå imot, men måtte føye meg tilslutt :)


Lady Gaga klar til å entre scenen:


Madonna øver på det nye nummeret sitt:


Kongen av pop, Michael Jackson :)



Niklas fikk låne hatten, og fikk lært seg noen nye "moves":


"King of rock and rolls", Elvis Presley, vakre mannen :)



Lille Elvis og Elvis synger duett :)


Måtte stoppe og lunsje med Audrey Hepburn underveis:


Og da fikk vi se vakre Nicole Kidman hastet forbi i sin nydelige gallakjole på vei til den røde løperen:


Når mørket senket seg kom Spiderman smygende ut fra mørke kroker:


David Beckham fikk vi også hilst på før vi måtte dra videre:


Madame Tussauds er i Busan bare for en periode, så for de av dere som bor i området, og ikke har vært der enda, så holder det i følge nettsiden åpent til mars 2013 :) Er jo litt gøy å se da, de ser jo utrolig naturtro ut. Gøy er det også at det er lov til å ta masse bilder, og at det ligger ut en del utstyr ved dukkene som kan brukes ved posering :) Kanskje rekker jeg å dra tilbake å kose mere med de kjekke mennene der inne :)

Ellers er det noen rolige dager her nede, må senke tempoet litt innimellom :) Bruker litt tid på å trene opp kroppen, den er langt fra hva den var, men jeg får bare ta tiden til hjelp, og være forsiktig slik at jeg ikke ender opp slik som i fjor. Skrekk og gru!

Her har høsten virkelig kommet, og det blir kaldere og kaldere for hver dag, temperaturene synker farlig fort. Men, vi skal nok klare å holde ut noen måneder, for plutselig er det vår igjen :)

Dere får ha en fortsatt flott dag :)

Klem, Iren <3






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar