søndag 11. november 2012

Farsdag

Selv om vi bor i Korea, feirer vi selvfølgelig farsdagen :) Tenkte å begynne med en god frokost i morges, men ettersom far her i huset er så sprek, hev han i seg frokost og dro på trening før jeg hadde rukket meg ferdig med morgenstellet. Så farsdagsfrokosten tok jeg, Niklas og Adrian (overnatting hos Niklas) alene uten far ved bordet. Men, middag skulle vi kose oss med sammen :) Det fristet med skikkelig vestlig mat, derfor dro vi til Okpo på Kon-tiki, vi hadde hørt litt delte meninger om maten der, så vi var litt spent.

Først en liten tur i handlegaten, hvor Niklas plutselig ble så sulten, og inntok desserten på Baskin Robbins før vi dro og spiste middag:


Så til Kon-tiki:




Som dere ser ble iallefall Niklas veldig fornøyd med maten, det ble vi to andre også, jeg var storfornøyd med min biff stroganoff og Rune konkluderte etter sitt biffmålitd at han aldri har vært så mett siden vi kom hit til Korea :) Så en vellykket middag på oss alle tre :)

Deretter var det innom Paris Baguette for å kjøpe farsdagskake, dårlig med romkaker her, så ble deilig sjokoladekake på far i år :)




Så var det klart for kaffebesøk av tre kjekke mannfolk:


Gave ble det jo selvfølgelig også, en gave som passer godt nå når vi fryser bare vi stikker hodet ut :) Genser og skjerf på pappsen i år :)

Det var litt fra dagen vår i dag :) Håper dere hjemme koser dere også :)

Gratulerer så masse med dagen pappa og svigerfar!

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar