onsdag 14. november 2012

Latterlig billig :)

Jeg er i sjokk! Har akkurat vært og klippet meg, fått en slags dampkur, vasket og fønet, til latterlige 75 kroner!! Og, i tillegg er jeg kjempefornøyd, hun tok akkurat passe nok på lengden, og er en av få som har stylet håret mitt på en måte jeg liker :) Er en god følelse å gå ut fra salongen, fornøyd etter en strålende frisørtime, og bare 75 kroner fattigere :) Hehe :) Ingen grunn til dårlig samvittighet iallefall, hjemme i Norge koster det jo en formue å få gjort det samme, så der unner jeg meg aldri slikt, kun klipp takk :)

Salongen heter Raonjena Hair, og frisøren jeg brukte heter Eva, og snakker godt forståelig engelsk :)

Og, når vi først er inne på hår, husker dere at jeg tok en permanent glatting i Malaysia? Jeg tok det den 14. juni, og har enda ikke glattet håret mitt! Det er bare så utrolig, jeg som måtte føne tørt og glatte håret mitt opptil flere ganger per dag, har ikke gjort annet enn å lufttørke og noen ganger fønet litt de siste 5 månedene! Det er så utrolig lettvint og godt, og jeg sparer masse tid på badet :) Utveksten min begynner å bli litt brusete nå, så tenker å glatte (permanent) ut etterveksten før jul :) Mange sier det er veldig skadelig på håret å ta rettepermanent, men mitt hår har aldri vært så lite slitt som nå, for min del tæret daglig føning og glatting mye mere på håret.

Ellers er jeg overraskende godt i gang med min nye hobby, er småstolt av å være ferdig med mitt første lille prosjekt :)


Tok en tid før jeg forstod dette med vaffelmønsteret, men med god hjelp fra Youtube, så fikk jeg det til, da var det hakket mere vanskelig å få til kanten rundt, den er jeg ikke så veldig fornøyd med, men lærer vel det etterhvert :)

Det var alt fra i dag, i morgen er det Busan tur på planen, og det gleder jeg meg veldig til :)

Ha en fortsatt flott onsdag :)

Klem, Iren <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar