tirsdag 6. november 2012

Høstidyll

I helgen måtte jeg skynde meg ut å få tatt noen høstbilder før vinteren tar over her nede. Høstfargene er helt utrolige nå, og med så mange andre tresorter enn på Hitra, så er det ekstra spennende å følge høsten nå synes jeg, skikkelig idyllisk :)

Deler selvfølgelig noen med bildene med dere:


Palmene er fortsatt grønne å fine:


Veldig spesielt med blomstring på høsten:



Høstfarger:


Eplene er klare for innhøsting:



Vakkert ved parken utenfor Samsung Village:


Bladene er tatt av vinden, men blomstrene henger fortsatt igjen :)


Vakkert :)


Fargesterke bær:


I den bakerste blokken bor vi :)


Fint ja? Bestandig vært så glad i høsten jeg, men hjemme synes jeg ikke vi rekker å få så mye høstfarger på trærne før bladene flyr avgårde. Men, her nede klamrer de seg fast slik at vi får nyte synet litt lengre :)

I dag har vi hatt ett fint vær, sola skinner, men vinden begynner å bli ganske så bitende :) Fortsatt kjempefint vær å være ute i om dagene, spesielt hvis man sitter i en god lun krok :) Selv om sola skinner må vi nok se lenge etter brunfargen nå, har ikke vært så blek som jeg er nå siden vi flyttet til Malaysia. Men, plutselig befinner jeg meg på stranden i Hua Hin, om jeg ikke blir brun, så blir jeg iallefall rød :) Men, først vil jeg ha snø hjemme i juleferien!

Er det noe snø hjemme da? Eller har den blåst og regnet bort?

Ha en fin tirsdag da alle sammen :)

Klem, Iren <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar