fredag 16. november 2012

Shopping igjen :)

I går var det å stå opp å gjøre seg klar for en ny shoppingtur til Busan :) Aud Karin, Vibeke, Inger (ei som er på besøk her nede) og jeg kjørte til Lotte Aqua for å handle der, i tillegg til å vise Inger Gukje Market. Gukje Market er Busans største tradisjonelle marked, og en av Korea's mest populære :)

Aud Karin var så tøff og tok på seg ansvaret med å kjøre, Vibeke var "kjentmann", og jeg og Inger plasserte oss trygt i baksetet :) Ettersom både sjåføren og kjentmannen var mere opptatt av å jabbe en å følge med på GPS'en, var det et under at vi i det hele tatt kom oss frem.  Ikke enkelt å kjøre med masse snakkesalige damer som passasjerer :) All ære til Aud Karin :)

Etter å ha parkert i parkeringskjelleren på Lotte Aqua, var det tid for kaffe mens vi ventet på at vannshowet i fontenen inne på senteret skulle starte (derav navnet Aqua).


Deretter dro vi til Gukje Market, der gikk tiden farlig fort, går litt tid i disse sokkebodene når man får kjøpe 13 par sokker til 50 kroner, og i tillegg er utvalget så stort at det er vanskelig å ta beslutninger :) Vibeke er den store sokkedamen, og ser helst å kjøpe noe i hver en sokkebod, hun er en shoppingqueen  :)

Litt julevarer var det også, veldig lite, men begynner så smått og komme noe nå:


Her ligger det tett i tett med "restauranter", veldig sjarmerende, men siden det ikke fristet så veldig.......


......fikk jeg heller med meg damene til T.G.I. Friday's :)


Her sitter vi samlet og bare venter på å få satt tennene i de deilige rettene :)

 
Deretter var det klart for en ny runde shopping på Lotte Aqua, litt kapt med tid, men utrolig hva en får handlet allikevel :)

Etter bagasjerommet på bilen til Aud Karin å bedømme, var det etter 6 timer på tide å dra hjem :)


Tror nok det blir en liten tur til på meg før jul, har fortsatt igjen litt julegaver jeg kunne ha tenkt meg og fått gjort unna før jeg drar hjem. Regner med det er kaos i Trondheim by den siste uka før jul, så håper å slippe julestresset der. Men, må jo selvfølgelig på en liten shoppingrunde der også, men da med tanke på meg selv :)

I dag er dagen fullstappet, har trent, strøket litt klær, handlet til helga, nå skal jeg straks på Awards program på skolen til Niklas, etterfulgt av foreldresamtale med fem lærere (her får man samtaler med hver enkelt faglærer), for så å  skynde oss hjem og dra ut på party med Statoil :) Er veldig spent på Statoilfesten, vi aner ingenting om hva som skal skje, kun dresscode: Gangnam Style, så dette blir spennende :)

Ha en super fredag dere også :)

Klem, Iren :)

1 kommentar:

  1. digg musikk på fontenesjåve a.... hehehe....

    Hilsen Bror din....

    SvarSlett