tirsdag 27. november 2012

Jentegarderobe

Dette er ett småsært blogginnlegg, men jeg bare må vise dere jentegarderoben på treningssenteret til Samsung Hotel, det er den mest velutstyrte garderoben jeg noen gang har sett :) Regner med gutta som leser bloggen pga overskriften blir skuffa nå, det er kun snakk om fasiliteter, ikke noen smugfotografering av nakne damer. Jeg var helt alene i garderoben da jeg tok bildene, bare så det er sagt :) Bildene er også tatt med mobilen min, da jeg ikke har for vane å drasse med meg speilrefleksen når jeg trener :)

Her er en av mange "avlukker" med sminkebord, stort utvalg i kremer, hårbørster og andre nødvendige ting:


Bare å forsyne seg med håndduker:


Og skulle du ha glemt treningstøyet, er det ingen fare, her ligger det shortser og t-skjorter i alle størrelser, samt sokker :)


Fint pyntet er det også:

 

Og selvfølgelig eget oppbevaringsskap:


Lite som minner om treningsgarderobene hjemme iallefall :) Det er også et svømmebasseng og en sauna tilgjengelig for hotellets gjester og medlemmer av treningssenteret, har ikke prøvd det selv enda, men dette  ser fristende ut (bildet er fra Google):


Og, oppe i lobbyen er det pyntet fint til jul :) Er så dårlig med julepynt her nede, at en blir nesten ekstatisk når en først ser litt julepynt :) Dette hadde vært landet for de som ikke ønsker julen velkommen før i desember :)


Ellers går dagene fort som fy, det trenes, hekles, løypes og shoppes dagen lang :) Ikke rart jeg trives her nede :)

Da får dere ha en fortsatt flott tirsdag :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar