søndag 18. november 2012

Gangnam Style

På fredag var vi invitert på Statoil Party, med dresskode Gangnam Style. Vi viste absolutt ingenting om hva kvelden ville dreie seg om, så var litt spent på hva som skulle foregå :) Men, det viktigste av alt, var at det var MIN tur, og MIN kveld! Rune har jo vært masse ute med gutta fra jobben, og jeg har ikke vært på fest siden avskjedsfesten vår i januar, så nå var jeg gira på en fest igjen :) Så, fredagskvelden var han sjåfør, og tok tidlig kveld og hentet Niklas hos naboene som var så snille og passet på han :)

Her ønskes vi velkommen til party from 7pm-late :)



Inne ventet vin, mat og 10 (!) bonger:



Karl Inge ønsker velkommen, Gangnam Style er glam, og arrangørene av kvelden stilte i paljettjakker:


Så fikk vi besøk av noen dansere som selvfølgelig danset Gangnam Style:


Deretter kom det en "danselærer" for å lære oss trinnene før vi skulle spille inn musikkvideo! Vet ikke om jeg gleder eller gruer meg mest til å se det ferdige resultatet jeg :) Kan ikke påstå at vi fikk det til noen av oss :)

Utover kvelden ble det knipset 300 bilder, men ikke mange som egner seg på blogg :) Det tok veldig av, og jeg hadde det så utrolig gøy, men etter det siste bildet å bedømme, var det på tide jeg kom meg hjem :) Her er jeg sammen med Morten og Øyvind og spiser nattmat på et hjørne, nattmaten bestod av larver og kjøtt, og i den formen jeg var i, så smakte ikke de larvene så ille :)


Bra det ikke er så ofte jeg er ute på vift :)

Ha en fortsatt fin søndag :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar