tirsdag 13. november 2012

Kaffebesøk

Ettersom mannfolka som var på besøk, og han far i huset ikke klarte å spise opp all kaken på søndagen, måtte jeg bli kvitt restene. Så på mandagen kom Vibeke og Aud Karin på formiddagskaffe, vi koste oss med kake, kaffe og brus før vi gikk oss en liten tur ut. Og, som om vi ikke var mette nok, endte vi på en koselig café med det samme :)

Her sitter vi og koser oss med et godt sandwichmåltid :)


Så var det hjemme for å lage middag, Aud Karin hadde en oppskrift på en supergod kyllingrett, så fikk faktisk skryt av middagen fra Rune i går, og det er ikke ofte :) Skal vise dere neste gang jeg lager den, for den tror jeg blir en av favorittene framover :)

Ellers hadde vi en rolig kveld, jeg satt og koste meg med hekling, mens Rune var på besøk hos en kollega som har flyttet i naboblokka :) Begynner å komme flere og flere Statoilfolk på Samsung Village nå, kjekt å møte naboer en faktisk vet hvem er :)

Dere får ha en knallfin dag :)

Klem, Iren <3



2 kommentarer:

  1. Kan du legge ut oppskriften på kyllingretten?
    Vi er glade i kylling her i huset også, men begynner å tom for nye og spennende retter. Klem

    SvarSlett
  2. Sender deg den på face jeg Lena :)

    SvarSlett