onsdag 31. oktober 2012

Busan Firework Festival 2012

Søndagen våknet vi til klarblå himmel, og det ble endelig fyrverkerishow på oss, vi dro til stranden i 6 tiden, for å være sikker på å få plass til piknikteppet vårt :) Forestillingen begynte ikke før klokken 20, men når det forventes millioner mennesker, er det lurt å være tidlig ute. Fikk tatt masse bilder under dette en times lange showet, og vil veldig gjerne dele noen av de med dere her :)









Knipset også noen bilder med svart/hvitt funksjon, synes de ble litt stilige jeg:







Og, til slutt, videosnutt av det fantastisk fine avslutningsnummeret, her smalt det så det føltes i hele kroppen, skikkelig trykk var det :) Jeg har holdt på noen timer for å få denne videoen inne på bloggen, det viste seg at hele snuttet ble for stort til å kunne lastes ned, så jeg måtte dele den i to, og det er lettere sagt enn gjort for denne "steinalderkvinnen", jeg er ikke den mest glupe på data for å si det sånn. Men, jeg fikk det til tilslutt! Hvis du ikke gidder å se de begge, så må du velge den siste, der er selveste grand finale :)





Det er vanskelig å ikke la seg imponere av dette showet, iallefall for ei som har feiret nyttårsaften på Hitra og Aure de siste årene :) Så spørs det da, om Bangkok klarer å overgå dette på nyttårsaften?

Hvordan er det hjemme i nord da? Ligger snøen enda? Jeg må vel se langt etter snø og skiføre i år, her er det nemlig tørr vinter, men kjenner det begynner å bli litt kaldere i lufta nå, så vinterkulden kommer nok smugende etter hvert :) Får krysse fingrene for at Hitra er snødekt og vakker når jeg kommer hjem til jul <3

Ha en fortsatt fin dag da dere :)

Klem, Iren <3

2 kommentarer:

  1. æ ha koinna tænkt mæ å vært dær på nyttårsaften :) men blir væl vanskeli åvergå derre der kansje...? nei vi får sats på klarvær å kos åss her heim vi.
    Snøn ligg fortsatt, men fær væl iløpet av di nærmaste dagan da d e mldt 8-9 grader :( ser gjern at den har logge t åver nyåret :)

    SvarSlett
  2. Vi får bestill snø t æ kjæm heim Reidun, så får vi tatt åss nån skitura t Minde :) D ha vårre så kos :)

    SvarSlett