torsdag 11. oktober 2012

Yangjam Lighthouse

Hver torsdags morgen er det tur med "De glade lerkene", og denne gangen dro vi for å se på Yangjam lighthouse, et fint fyrtårn. Uansett hvor lange, korte, tunge eller lette turene våre er, blir det fort 3 timer, noe det gjorde også i dag. Stopper stadig opp for å få dagens blinkskudd, og flere av lerkene er nokså fotogene :)

Her er vi på vei opp til fyret:


Yangjam Lighthouse:


 Fantastisk utsikt:


Vi gikk også forbi en skulpturpark, jeg skal tilbake for å ta masse bilder senere, kun mobilbilder i dag, så ikke så gøy å fotografere :)

Da skal jeg kose meg med kjæresten min og se Modern Family, må ha litt kjærestetid før jeg drar i morgen :) Vi har også hatt Stian (Rune's kollega) her på taco i kveld, og det er jo bestandig hyggelig :)

Ha ei fin helg, så blogger jeg så snart jeg får mulighet :)

Klem, Iren <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar