lørdag 20. oktober 2012

Åh, fredag!

Åh, så godt det er med helg :) Jeg har gledet meg ekstra mye til denne helgen, forrige helg var jeg jo i Seoul, så det føles som en evighet siden jeg hadde skikkelig helgakos med guttene mine. Dagen i går var i utgangspunktet en ganske rolig dag, var ute og handlet og tittet etter vinterjakke til Tony, begynner visstnok å bli ganske så kaldt hjemme på Hitra. Men, de fleste vinterjakkene her er ikke vanntette og vindtette, er nok ikke så harde vinterforhold her som hjemme sikkert? Ikke vet jeg!

På ettermiddagen dro vi til Sky Lounge for å spise, der fikk Niklas og Rune tatt en runde biljard mens vi venta på maten:



Fra Sky Lounge er det fantastisk utsikt mot Samsung Village hvor vi bor, det er tre blokker, og vi bor i den nærmeste blokka :


Det rødbrune bygget i bakgrunn er Samsung Hotel:


Ellers gikk resten av fredagskvelden i å se repriser av Farmen, spennende å se hvordan stemningen blir der etterhvert. Har ikke noen favoritter enda, har dere? Vi fikk også sett første episode av Ingen kjære mor, de jentene vil nok få det 10 ganger verre enn gjengen i Farmen, synes jentene er kjempetøffe om de klarer å gjennomføre et slikt opplegg :) Det skal bli gøy å følge med på dem :) Høres ut som skikkelige tv-slaver vi nå tenker jeg, men det er bare på fredag og lørdagskvelder vi prøver å henge med på norsk reality, litt godt med familiekos og snop foran tv-skjermen også :)

Det var alt fra denne gang :) I morgen er det litt mere spennende blogging, for i dag har vi vært på tur :)

Ha en koselig lørdag :)

Klem, Iren <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar