tirsdag 9. oktober 2012

Endelig kom containeren!

Jippi! I går kom endelig containeren vi har ventet så lenge på, så nå har vi sommerklær, og sko på plass. Blir også mye lettere å lage middag nå når jeg har fått mere kjøkkenutstyr (bør kanskje ikke brife med det?) og det skal bli en lettelse å slippe å vaske de få hånddukene vi har hver eneste dag :) Niklas er også overlykkelig av å endelig ha fått fjernstyrt bilene sine, bare synd det ikke er så stor gulvplass her som i Kuala Lumpur, han blir nok pent nødt til å kjøre de ute fra nå av :)

Kaos:


Gleder meg også til å få hengt opp ett av de fine maleriene vi kjøpte på Central Market i Malaysia, blir så glad av å se på det jeg, tenker tilbake på hvor glad jeg var den dagen jeg fant det i butikken.....Vi har ett til med lignende motiv, og det er faktisk enda finere, men det får vi vente med til vi flytter hjem igjen.


Pledd har vi også fått, noe som det er godt å krype under om kveldene når man begynner å bli litt frossen på tærne :) Begynner å bli en god del kaldere på kveldstid her nå, i går kveld var det så vidt over 17 grader i nitiden, og når man er vant til flere og tjue grader, er det faktisk litt småkaldt :) Jeg synes egentlig det er helt greit, men noe mye kaldere vil jeg ikke ha det :)

Nå må jeg nok bare rydde litt i klærne, trenger en omgang i vaskemaskinen og en runde under strykejernet etter to og en halv måned i containeren :)

Ha en flott tirsdag da dere :) 

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar