onsdag 17. oktober 2012

Toro vs Larver

Bortsett fra å savne Tony veldig, og selvfølgelig resten av familien, savner jeg ikke Norge. Men, når jeg får høre at det kommer en fra Melandsjø ned til Geoje, og som i tillegg tilbyr seg å ha med seg noe vi "trenger", blir jeg hoppende glad :) Jeg savner enkel matlaging! Og, da savner jeg Toro! Så, da ringte jeg svigermor og fikk henne til å dra til butikken for å handle noen småting :)

Angrer på at jeg ikke tok litt mere av, men skal ikke stort mere til enn dette for å glede meg :) I tillegg fikk vi også Strandaskinke, men den var jeg snar til å putte i kjøleskapet. Niklas ble også kjempeglad for Donald og Pondusblad, og skulle spare bladene til bussturen til skolen i dag :)


Var også en tur i Sjømannskirken i går, etter å ha sittet der i ett par timer, bruker vi å gå runden i Okpo ("byen" der kirka ligger). Der er det et marked, og jeg bare måtte filme denne delikatessen: 



Er det noe rart jeg savner Toro? Hehe :)

Her er det faktisk overskyet i dag, første gang jeg våknet til null sol etter jeg flyttet hit tror jeg, bortsett fra under tyfonene. Men gradestokken viser uansett 24 grader på dagen, så det er en fantastisk høsttemperatur. Litt rart å tenke på at 21 grader hjemme på Hitra betydde bikini i solveggen, jordbær og grilling. Mens her betyr det te, bukse og cardigan.....litt bortskjemt kanskje?

Velvel, ha en fin høstdag alle sammen, selv om gradestokken viser 5 eller 30 grader :)

Klem, Iren <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar