torsdag 18. oktober 2012

Hverdagslykke

Onsdagen hadde jeg hjemmedag, og det var egentlig veldig godt . Etter ei treningsøkt, var det deilig å sette seg ned med denne frokosten, men det beste var nok lesestoffet jeg hadde som "tilbehør" :) Dette er ren hverdagslykke for meg :)


Neste helg er det Busan Firework Festival i Busan, byen ligger ca en times kjøring fra hvor vi bor. I går bestilte vi hotell der, så vi slipper å kjøre hjem på kvelden. Vi har hørt litt forskjellig om showet, så jeg er ganske spent på hvordan det er . Men, uansett, fyrverkeri er stilig :)

Dette er Gwangri Bridge i Busan hvor showet holdes, så dette er nok hva vi kan forvente :)


I dag har jeg vært på en ny fjelltopp, det får dere høre mere om i morgen :)

Ha en superfin dag dere :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar