lørdag 25. mai 2013

Wahyeon Beach

I formiddag dro Niklas og jeg til Wahyeon Beach, viktig å nyte hver en dag nå.  Der var det også flere bekjente, så vi koste oss i mange timer :)

Selv om temperaturen ligger på 24 og oppover om dagene, er fortsatt badetemperaturen i kaldeste laget for oss, vi har nok skjemt oss selv bort med varme badetemperaturer det siste året. Men, ikke alle er like pysete som meg.

Her er Oddbjørg og Aud Karin, tøffe damer:


"Hm, når damene bader, må jo jeg også prøve....."


"Nei, gidder ikke....."


Slik ser det ut når koreanerne har en stranddag, da campes det. Før jeg kom fikk nordmennene kjeft av ei dame for at de sperret utsikten hennes ned til sjøen. Makan! Stranda er jo kjempebrei, så kan ikke forvente å ha hele området for seg selv, kan ikke annet enn å le :) Det var forresten de i det røde teltet med tak over som kjeftet, jeg tok dette bildet fra vår plass, og det var bare halvveis ned til sjøen, da kan dere tenke dere hvilket område de ville ha for seg selv:


Da får de værsågod å campe lengre ned, som disse :)


Etter fire timer og fire is, hadde Niklas lyst til å dra hjem, synes han var kjempeflink som holdt ut så lenge :) Hadde lovet han noen timer på fotballbanen i dag også, så han var litt stressa for å komme seg dit.

Etter noen timer på banen var kroppen sulten, og vi dro på Vapiano og koste oss med pizza (igjen). Der fikk jeg skikkelig oppvartning av Niklas, han gikk og bestilte mat og drikke, dekket på, og serverte. Godgutten til mammaen sin :) Så var det en liten runde på senteret før vi dro hjem og koste oss med lørdagsgodt og litt tv-titting, kjempekoselig lørdag :)


Rune er i utdrikningslag i dag også, i går drakk de ut Amund, da kom han ikke hjem før klokken halv seks i morges. Og, i dag ble Morten vekt på senga klokken halv ti, han skal gifte seg i sommer, og må selvfølgelig også drikkes ut. Dagen startet de med en fire timers lang fisketur på sjøen, før de måtte hjem å sove litt så de  skulle klare å fullføre resten av dagen/natten, ler av disse gutta altså :)

Da får dere ha en koselig lørdag, her er Niklas i seng, og jeg skal innta sofaen og kose meg med film i hele kveld :)

Klem, Iren <3







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar