tirsdag 28. mai 2013

Avskjedslunsj

Ettersom Aud Karin, Vibeke, Rolf Johan og jeg, skal flytte hjem i nærmeste framtid, ble vi i dag invitert ut til lunsj på Samsung Guesthouse av flere av damene her nede. Vi hadde en kjempekoselig formiddag sammen, og ble sittende i flere timer, alltid så koselig å være samlet med denne gjengen, og da går jo tiden farlig fort også:


Her har vi fått lunsjen vår, RJ bestilte en koreansk rett, synes den så veldig spennende ut, mens jeg safet med biff stroganoff:


Her er vi igjen, kommer til å savne de og livet her nede så mye :(


Og sannelig ble det ikke en liten tale også, fineste Oddbjørg sa noen ord om hver av oss, ikke hver dag en får en tale :)


Gave fikk vi også, og gjett om jeg ble glad? Dette fatet hadde jeg i utgangspunktet bestemt meg for å kjøpe med meg hjem, sammen med en vase i samme serie, og det som var litt komisk, var at jeg og Vibeke satt og snakket om denne serien ved matbordet før vi i hele tatt viste vi fikk den :) Er vi ikke heldige?


Så var det på tide å dra hjem å studere litt, før vi skulle på kino å se "The Croods". Dette var første gang vi var på kino her i Geoje, de fleste filmene er jo dubbet, og ikke tekstet på engelsk, så begrenser seg med utvalget (for meg som trenger tekst). Men, denne filmen var det engelsk tale på, så da måtte vi prøve :)

Popcorn og brus hører med:


"The Croods" anbefales til alle, den var kjempegøy både for store og små, den har vel kommet ut i Norge også vil jeg tro?

Da vil jeg takke til alle damene som arrangerte lunsjen i dag, jeg er glad den ble holdt i såpass god tid før jeg drar, hvis ikke hadde den blitt nokså tårevåt......Tusen takk, setter utrolig stor pris på å ha blitt kjent med dere alle sammen :) SMASK!

Ønske alle hjemme i Trøndelag en fortsatt fin sommerdag, endelig er det finvær hos dere også :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar