mandag 27. mai 2013

Avskjedstur

De to jeg har fått aller best kontakt med her nede er som dere sikkert har skjønt Vibeke og Aud Karin, de er noen to herlig damer som jeg har blitt veldig glad i, og som jeg håper jeg forsatt klarer å holde kontakt med når jeg flytter hjem. De to skal også flytte hjem til Trondheim og Karmøy noen dager etter meg, så muligheten for å holde kontakten er jo ikke umulig :) Ettersom vi tre flytter hjem om noen uker, ble det sent i går kveld avklart at vi skulle ta en avskjedstur til Busan i dag, der vi skulle kose oss å traske rundt i gatene og en siste tur på Lotte Aqua.

Vi kjørte tidlig i morges, og var tidlig ute på Lotte for å parkere, men gjett hva? Lotte hadde stengt! De har visstnok begynt å ha stengt en mandag i måneden, og det var selvfølgelig i dag. Men, ingen sure miner, vi parkerte på en parkeringsplass like ved, ga bilnøklene til parkeringsvakten, sa vi ble borte i ca 4 timer og gikk til handlegaten. Der fant vi mange  fine butikker vi ikke hadde hatt tid til å innom tidligere, og shoppe klarte vi sannelig også :)

Innimellom all shoppingen, klarte vi å hive i oss en pizza (hver) fra Pizzahut, nammis :)


Gode og veldig mette var vi klare for en ny runde:) Damene her nede har sokkedilla, og massevis av sokker skal bli med hjem til Norge, sikker på at de kjøpte minst 60 par sokker med seg. Jeg har ikke latt meg påvirke av denne sokkegalskapen, så jeg stod på sidelinjen og var sokketeller :)


Som dere ser er utvalget stort, her finnes både Calvin Klein, Dolce&Gabbana, Hermes, Adidas, Puma, Chanel....ja, egentlig hva du måtte ønske:


Handling tar på, og man trenger påfyll av energi rett som det er, her er vi innom den cupcakes cafeen vi fant sist vi var i Busan, de cupcakesene er knallgode:


Deretter var planen å stikke innom noen butikker tilbake til bilen, ikke noe stress, vi hadde god tid :) Vel inne på en Calvin Klein butikk fikk Aud Karin telefon fra parkeringsvakten, han skulle stenge, og lurte på om vi kom snart, da hadde de fire timene våre blitt til sju.....Vi ble litt stressa, men endte allikevel opp med tilsammen ni topper/t-skjorter før vi hastet tilbake til parkeringen :) Der ble vi møtt av en blid parkeringsvakt, ingen sure miner på han heller :) Så slik endte turen vår, hjemjaget av en parkeringsvakt :) 

I morgen har damene her nede invitert oss tre som flytter hjem på lunsj, det gleder vi oss veldig til, samtidig liker jeg ikke helt tanken på at dette er vår avskjedslunsj, hjemreisen begynner liksom å bli så virkelig nå. Men, uansett, kjempekoselig blir det :)

Nå er nyklærne pakket ut og hengt på plass, så nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden :)

Ha en sommerfin mandag da dere :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar