onsdag 8. mai 2013

Korea-USA-Norge!

Som de fleste av dere sikkert vet, så er utenlandsoppholdet over for Niklas og min sin del til sommeren, Rune skal gå over i ny turnus her nede, og da har ikke vi lengre anledning til å bo her, noe jeg selvfølgelig synes er trist :( Men, et fantastisk utenlandsopphold bør ha en kanskje enda mer fantastisk avslutning!

Tenkte jeg skulle holde dette litt tett på bloggen enda, men nå klarer jeg ikke å holde meg lengre! Jeg bare MÅ fortelle dere om den utrolige reisen vi skal ha hjem til Hitra i sommer. Den 12. juni kommer pakkefirmaet og pakker alt som skal være med i container hjem til Norge, den 14. juni er Niklas siste skoledag, og den 16. juni drar vi til Hawaii!! Ikke nok med det, etter en liten uke på Hilton Hawaiian Village, på Waikiki Beach, drar vi videre til Las Vegas, Los Angeles, San Francisco før vi avslutter det hele i New York. Høres ikke dette knall ut, så vet ikke jeg :) Tror jeg må ha verdens beste kjæreste som oppfyller to av mine tre drømmesteder på ett halvt år! Jeg har hatt veldig lyst til å dra til Hawaii siden jeg var lita, drømmen var bryllupsreise dit, men det må jeg vel se laaaangt etter, men uansett, dette blir stas :)

Ser ikke dette flott ut? Hotellområdet på Hilton Hawaiian Village er veldig stort, og vi skal bo i det bygget med masse farger på, det bygget heter Rainbow Tower:




Jeg er så gira på denne turen, tror aldri jeg har gledet meg så mye til en tur før :)

Kommer et innlegg litt senere med mer detaljer rundt turen vår, det er så mye å oppleve, så vi har et tettpakket program :)

I tillegg til denne turen har vi også to weekendturer her i Korea før vi drar, så vi har veldig mye å se fram til i tiden framover :)

Er ikke jeg verdens heldigste?

Ha en super onsdag dere :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar