torsdag 2. mai 2013

Shopping again :)

I går var vi igjen klare for en ny shoppingrunde i Busan, denne gangen dro jeg sammen med Vibeke og hennes venninne, Mari, som er her på besøk. Vi tok bussen fra Geoje klokken 9 på morgenen, og var framme i Busan i 10 tiden. Da rakk vi å kose oss på Krispy Kreme mens vi ventet på at fonteneshowet på Lotte Aqua begynte:

Her er damenes og min  kosemat, dere gjetter kanskje hva som er mitt?


Her er vannshowet igang, et fint show, men får dessverre ikke til å vise hvor fint det er på bilder, prøvde å filme litt, men ble så hakkete. Blant annet inneholder showet at vi får se en scene med ett par som danser ballett, hvor strålene fungerer mer som et lerret, kjempefint:


Det brukes også mye lys og farger under showet, mener jeg har lagt ut et videoklipp tidligere:


Etter vannshowet dro vi på Gurkje Market, der selges det blant annet masse vesker, sokker, souvenir, solbriller og andre kopivarer. Men, det jeg synes er mest gøy å se er denne gaten med masse spisesteder midt i gata, her er det bare å sette seg ned å spise koreansk mat. Har ikke prøvd det selv, men skulle kanskje ha gjort det før jeg flytter hjem :)


Her er maten porsjonert ferdig til kundene kommer:


Vi spiste heller på denne cupcake-caféen, der hadde de så utrolig mye fristende, og magen min ropte etter mat, så ble en cupcake på meg også:


Synes disse Oreo-cupcakene var litt kule:


Tre damer, tre cupcakes:


Kjempekoselig cafe midt i handlegata:


Her sitter Vibeke og Mari, ser ut som om de har shoppet bittelitt.....


Så var det på Intersport for å handle, må jo ha fine klær å trene bort muffinsene i :) Der hadde de disse muskuløse utstillingdukkene:


Her er vi på vei bort til Lotte Aqua, nå skal shoppingen fortsette innendørs:



Se her alle Geoje-damer, inne i denne butikken selger de Toms-sko, butikken ligger i 1F, som altså er etasjen over inngangen, når du kommer ned rulletrappen fra 2F, så kommer du rett "på" denne butikken som heter "Kasina".



Slik ser kjøpesenterets ene halvdel ut fra 10 etasje, der spiste vi middag og koste oss på TGI Friday's, smakte som alltid godt med mat der :)


Så handlet vi bittelitt mer før vi tok bussen hjem, ble litt senere hjem en egentlig planlagt, men tiden går så alt for fort når man koser seg :)

Skal nok rekke enda en tur til på shopping i Busan før vi drar hjem, er det noe som må prioriteres så er det shopping, hehe :)

I dag har jeg vært på en ny lerketur, og besteget en ny topp, en av de nydeligste utsiktstoppene hittil, gled dere til å lese blogg og se masse bilder i morgen :)

Ellers er jeg en utrolig stolt mamma om dagen, Tony har tatt førerkortet, og det var en dag jeg aller helst kunne tenkt meg å vært hjemme på, tenk å gå glipp av en stolt 18 åring med førerkortet i hånda :)

Ha en fortsatt finfin torsdag da dere :)

Klem, Iren <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar