torsdag 30. mai 2013

Bbq og bar :)

Vår alles frisørdame Eva, inviterte de norske kundene sine ut på middag i går kveld, vi valgte selvfølgelig å dra på koreansk bbq, må spise det så ofte jeg kan nå før jeg drar hjem :)

Her sitter damene og koser seg:


Oddbjørg fikk låne et forkle slik at hun slapp å få fett på den fine hvite blusen sin. Alt kler den smukke :)


Etter at vi hadde spist oss vel mette, dro vi videre på bar, her er vi på Island Mist, der søsteren til frisørdamen vår jobber. Legg merke til juledekorasjonen på vinduet, stresser ikke med å fjerne julepynt her i Korea, rett som det er vi ser både julekuler og julelys enda :)

To kjempekoselige damer, Oddbjørg og Ingveig:


Hilde prøver Sex on the beach for første gang:


Damene på bar :)


Ble en runde biljard også, jeg klarte jo selvfølgelig å gjøre til at Eva og jeg tapte mot Vibeke og Eva's søster, men ingen sure miner :)


Så var det på tide å rusle hjem, ingen sen kveld, har ikke tid til å gå på fylla når man er student vet dere :) Da er det opp tidlig på morgenen for å studere :)

Og, slik startet dagen i dag, jeg studerte i noen timer, før det ble en tur på stranda (kan jo ikke sitte inne hele dagen), der var vi i tre timer, før det var hjem for å lage middag, og studere videre :)

I morgen er det "International night" på Niklas' skole, alle skal ha med mat fra hjemlandet sitt, en hovedrett og en siderett, og det blir dekt buffet i lunsjrommet på skolen. Så i morgen skal Aud Karin og jeg i kirka for å steike vafler og lage lefseruller med norsk laks og spekemat, før vi kjører med familiene våre til skolen :) Tror dette blir en koselig kveld, gleder meg :)

Kos dere i sola folkens :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar