tirsdag 29. mai 2012

Shopping og Madagaskar 3

De siste dagene har vi brukt til å gjøre oss klar til Korea-tur, jeg er jo livredd for at vi skal fryse ihjel der oppe, så vi har vært ute og shoppet litt varmere klær :)

På søndagen var vi på ett lokalt shoppingsenter, og der fant jeg Levis bukser til Niklas for bare 235 kroner, de satt kjempefint på han, så jeg kjøpte ett par stykker :) Slipper å fryse på føttene da iallefall :) Kjøpesenteret heter Sogo, og det er så å si ingen turister der, vi var de eneste hvite, tror ikke det er så mange som vet om plassen. Senteret er bygd opp slik at det har en etasje vesker/parfymeri, en etasje med dameklær, en med barneklær osv. Kjempekjekt :)


I dag har jeg og Niklas vært på Pavilion og gjort de siste innkjøpene, vi spiste også middag på Friday's samtidig :) Det slår aldri feil, jeg bestiller det samme hver gang, klarer ikke å bestille noe annet når jeg vet hvor godt dette er:



Jeg bestiller alltid Double-stack chicken quesadillas, den er sykt god :) Niklas favoritt er Kids spagetti og vaniljemilkshake :)

De reklamerer også stort for Madagaskar 3 her nede, ett område inne på Pavilion var satt av til Madagaskar cirkus, der var det både karusell og trampoliner :)




Det var også ett lite Madagaskar show:


Nå er Niklas på besøk hos Sondre (Statoilgutt), og jeg er snart ferdigpakket. Jeg synes det er kjempevanskelig å pakke til denne turen i og med at jeg ikke har peiling på om jeg skal pakke sommer eller "vårklær", så det blir en salig blanding :) Flyet vårt går kl 23.15 i kveld, og flyr oss til Soul, der må vi vente en stund, før vi drar videre til Busan hvor vi lander kl 9.55 i morgen tidlig. Jeg håper så inderlig Niklas får sove på flyet i natt, slik at vi ikke er stuptrøtte i morgen :)

Åh, jeg er så spent på alt som har med Sør-Korea å gjøre! Kjenner ett lite sug i magen nå ja :) Håper jeg opplever plassen på en positiv måte, slik at det ikke blir fult så trist å flytte fra KL :) Jeg har jo ikke de store forventningene, så dette blir skikkelig spennende :) Wish me luck :)

Ha en riktig så fin tirsdag alle sammen :)

Klem, Iren <3


1 kommentar: