torsdag 17. mai 2012

17. mai

GRATULERER MED DAGEN NORGE!

Her er det skole og arbeid selv om det er 17. mai. Vi følger den malaysiske kalenderen, så ikke noe fridag på oss i dag. Men, vi Statoil-folka er invitert på lunsj, og senere i dag skal vi møte flere familier, og da blir det kakespising, så vi skal nok kose oss allikevel. Selveste 17. mai feiringen tar vi på lørdag, da skal vi feire med alle de norske som bor her i Kuala Lumpur, og det gleder vi oss veldig til :)

På ettermiddagen i går dro jeg og Niklas for å møte Rune på Pavilion (shoppingsenter). Rune & co skal spille fotballkamp på fredag, så det måtte kjøpes fotballutstyr.  Rune og Niklas var også på fotballtrening i går ettermiddag. Så, da ble jeg like så godt igjen på Pavilion for å shoppe helt alene :) Og gjett om jeg shoppet ?! Jeg er så fornøyd :) Har jo nesten ikke funnet meg noe siden jeg flyttet hit, det bugner av butikker, og utvalget er enormt, så det er vel meg selv det står på. Nå var det skikkelig krise i garderobeskapet, men det fikk jeg endelig gjort noe med  :)

Fant meg en kjole på Pull & Bear som jeg trolig skal ha på 17. mai feiringen den 19. mai. Men, bytter vel mest sannsynlig ut beltet. Når jeg ikke får brukt bunaden min, synes jeg det er finest med ett antrekk i en av flaggets farger:


Disse toppene er kjøpt på Pull & Bear og Forever 21:


Fant også masse fint på Esprit, så mye at jeg fikk med et gratis spasett:


En singlet og noen basistopper og bukser på Promod:


Og, selvfølgelig litt lesestoff:


Så da var vi en fornøyd familie i går, gutta med fotballtrening og mor med shopping. Det er vel slik det skal være, er det ikke?

Da får dere ha en riktig så fin 17. mai feiring! HURRA HURRA!! Her er det skyet vær og 35 grader, så i dag skal det bades og spises is :)

Klem, Iren <3





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar