fredag 25. mai 2012

Visningstur til Korea

Nå har vi bestilt visningstur til Sør-Korea, og reiser tirsdagskveld. Det er en tur jeg er veldig spent på, og jeg kjenner jeg gruergleder meg. Vi må ta noen tøffe valg angående Niklas' skole, og jeg er redd for å velge feil. Men, jeg håper turen vil hjelpe oss til å ta de rette valgene, slik at vi kan kose oss det neste året uten dårlig samvittighet :)

Vi drar tirsdagskveld, og skal være til søndagen. På turen finner vi forhåpentligvis ut hvor vi helst vil bo, og hvilken skole vi velger. Resten av turen skal vi bare kose oss, og se oss litt rundt i området :)




Så, i helgen må jeg ut å handle litt mere klær, vi har ikke med oss jakker og gensere, og vi kommer til å fryse ihjel i bare 20 grader! Det er bra synd i oss ja tenker jeg :)

Vi har også bestilt reise til Tony nedover hit i sommer, han reiser 25. juni, og kommer hit 26. juni, og skal være her til vi reiser hjem. Gjett om jeg gleder meg da?! Kribler i magen :) Savner jo gutten min utrolig mye <3

Nå tar vi helg her i Kuala Lumpur, manikyren og pedikyren er på plass, og maiden Alma har tatt helgavasken :)

God helg til dere også :)

Klem, Iren <3



2 kommentarer:

  1. er dette bilder som er tatt av de som nettopp var nedover? Om vi ikke snakkes så får dere ha en fin tur til Korea, Hilsen oss hjemme

    SvarSlett
  2. Nei, det er bilder som jeg har funnet på Google :) Vi har med oss pc'er nedover, så håper vi får til å skype en dag :)
    Klem.

    SvarSlett