fredag 11. mai 2012

Gjett hva?!

Gjett tre ganger hva vi skal på lørdag?! Ut å reise igjen! Vi begynner å bli litt stressa nå, må få med oss mest mulig før vi reiser hjem, og det er jo bare litt over to måneder til. Tiden har gått så fort, og det er fortsatt en del reisemål vi har lyst til å dra på før vi flytter til Sør-Korea.

På lørdags morgen drar vi til øya Redang, den ligger på østkysten her i Malaysia, og skal være ganske lik Tioman, øya vi var på forrige helg :) Vi skal være til mandagen, så da får jeg heldigvis friske opp brunfargen litt, ligge å flyte på kongemadrassen og bare kose meg :)

Redang Island:



Fant også dette litt spesielle bildet på Google:


Nå gleder jeg meg veldig, og må kanskje begynne å pakke. På de siste turene vi har vært, har jeg pakket kun timer før vi skal dra, er blitt litt mere avslappet på det området. Før pakket jeg jo en uke før jeg skulle dra på ferie. Og, jeg må skryte litt, sist tur pakket jeg kun 4,5 kilo! Bagasjegrensen var 10 kilo, så pakkingen var ganske nøye gjennomtenkt :)

Ha en strålende fredag kjære lesere :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar