torsdag 3. mai 2012

Samui Aquarium & Tiger Show

Dagen etter utflukten til Angthon National Marine Park, ble jeg sengeliggende, jeg hadde skikkelig magesmerter, feber og sov meg igjennom det meste av dagen. Rune og Niklas leide seg en scooter, og fikk utforske øya litt mere. De stoppet på Samui Aquarium & Tiger Show, der fikk de med seg masse show, blant annet otershow, noe som falt i smak hos begge to.

Her er et videosnutt fra otershowet, ser jo kjempegøy ut, jeg hadde ikke trodd det skulle gå an å temme otere til å gjøre slike ting:



 Her er Niklas så heldig å få mate en tigerunge:


Dette hadde han kanskje ikke fått lov til om mammaen hadde vært med, denne tigeren var ikke bundet fast:


Niklas fikk også muligheten til å holde i masse forskjellige dyr, også dyr han aldri har holdt i før, her fikk han holde i en oter:


Niklas og en fugl jeg tror heter hornbill (vet ikke på norsk):


Ops! Den ble vist litt lei.....:


Fuglegutten Niklas:


En liten selunge som vil ha litt kos:


Ingen tvil om hvem som var mest fornøyd med denne dagen iallefall :) Han syntes det var mest artig å holde i oteren, det var vist en litt spesiell opplevelse.

Dagen etter var vår siste dag i Koh Samui, vi skulle dra i 4 tiden fra hotellet, så vi hadde noen timer å kose oss på før vi dro. Jeg var i litt bedre form, og klarte å ligge på solsenga å hvile meg :) Så, de siste timene var vi på stranden, og ved bassenget. 

Her er gutta boys klare for å  kjøre vannscooter:


Niklas er stor nok til å kjøre sin egen vannscooter:


Eller? Ikke riktig enda, må nok ha med seg pappa på slep noen år til:


Niklas med sin nye strandkompis:


Da var det bare å pakke sakene å dra hjem til Kuala Lumpur, vi alle var kjempefornøyd med turen, og vil gjerne anbefale denne øya til andre. Det er et godt alternativ til Phuket synes vi :)

Nå er det bare å begynne å pakke på nytt, for i morgen reiser vi avgårde på ny weekendtur :) Det får dere lese om på bloggen min i morgen :)

Ha det bra så lenge!

Klem, Iren <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar