onsdag 9. mai 2012

Ground floor

Hei igjen :) Jeg har jo helt glemt å vise dere vår fantastiske "ground floor", men nå skal dere få se :)

Her er vaktboden:


Velkommen til Gallery @ U-Thant:


Stilfull lobby:


Kjempelekkert basseng



Bassenget går igjennom bygget og ut til baksiden:


Her bruker jeg å sitte å kose meg når Niklas bader:





Her er bassenget på baksiden av bygget:


Her ser vi opp til leiligheten vår, den ligger øverst i midten til høyre:


Vi har også en gazebo:



Der oppe er det mulighet for grilling og kos:



Treningsrommet, det har jeg laget ett eget innlegg om tidligere:


Squash har vi også:



I tillegg har vi et leserom og en sauna, som jeg ikke har tatt noen bilder av. Hva synes dere? Ser det fristende ut? Bassenget er lekkert, men alt for kaldt for kresne meg, vannet ligger på rundt 29 grader, så jeg må innrømme at jeg aldri har badet der. Men, Niklas koser seg mye der, han synes det er kjempegøy med så stor plass å bade på :)

I dag har Niklas vært hjemme fra skolen, han fikk mageproblemer i går, men er heldigvis litt bedre i dag :) Vi har jo ett helt annet kosthold her enn vi er vant til hjemme, så ikke så rart om magen protesterer litt.

Ser på værmeldingen at det begynner å bli litt mere vårtemperaturer hjemme på Hitra, og det er jo deilig :) Ha en flott dag da dere!

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar