tirsdag 8. mai 2012

Kongemadrass

Da var hverdagen tilbake igjen, kunne tenkt meg at det har vært weekend hele året jeg :) I går var jeg på trening mens Niklas var på skolen, og jeg var den eneste som hadde meldt meg på gruppetimen denne gangen også, så da fikk jeg personlig trener :) Skulle egentlig ha en ren coretime, men fikk henne til å trene hele overkroppen, litt godt med PT innimellom, og denne gangen passet det meg perfekt :)

Etter hjemmeundervisningen ville Niklas på shopping (!), han hadde spart de siste ukelønnene sine, og ville på Toys"R" Us for å kjøpe seg mere Nerf utstyr. De var utsolgt for det han ville ha, så han endte opp med en ny bademadrass istedet.

Helt konge med ny madrass og kald eplejuice:



Lurer på om jeg skulle ha hatt en slik jeg også, må jo ha noe å flyte på neste gang vi skal på tur, og denne ser jo helt perfekt ut :)

Ellers har vi sett de siste episodene med The Voice, vi har hengt litt etter de siste gangene, men nå er vi med igjen :) Det er så mange flinke folk med, og jeg gleder meg til å se hvem som står igjen til slutt :) Noen som allerede har en favoritt?

Ha en flott maidag der hjemme, håper dere slipper mere snø :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar