tirsdag 2. april 2013

Para sailing

Tirsdagen hadde Niklas og jeg en rolig dag, Rune var ute for å ta sitt første dykk på over 15 år. Etter å ha dykket var han veldig fornøyd, så nå regner jeg med dykkeutstyr blir innkjøpt ganske snart:



På onsdagen prøvde gutta parasailing, jeg ble med som fotograf og tilskuer. Også denne gangen er jeg imponert over hvor tøff Niklas er, dette er ikke noe for pyser altså :)

Her er vi på farta ut til båten som skal dra gutta:


Eksotiske flåter:


Her er gutta boys godt sikret, og klar for en ny opplevelse, Niklas ser litt småskeptisk ut:


Her blir de "sugd" opp i luften:


"Væææææ!":


Ser jo veldig spennende ut:


Gutta er høyt til værs, mens mor sitter i båten og prøver og ikke tenke på hva som kan skje om tauet sliter seg. Mannskapet på fire ombord så ikke ut til å bry seg så veldig, ingen fulgte med på Niklas og Rune, de satt bare og slappet av som om de var på kosetur selv:


Trygt på plass i båten igjen:


Skulle tro Rune hadde vært sjømann i sitt forrige liv slik som han koser seg når han er på sjøen:


Var ganske godt fornøyd med denne "skuta" jeg også:


Her er stranden White Sand Beach, litt fjære akkurat når bildet ble tatt, Rune fant seg jo en båt igjen, og da måtte det jo poseres:


To av mennene i mitt liv:


På kvelden mens Niklas lekte ut i sjøen, fikk barna øye på denne sjøslangen, vi fikk, etter at jeg har vært på nært hold å knipset bilder, vite at det er verdens giftigste sjøslange. Den ble like etter dette drept av en gutt som tydeligvis hadde fanget slike tidligere:


 Da er det tryggere å være på land å spille beach ball :)


På kvelden dro vi og spiste på Hobbit House, det er en restaurant hvor alle servitørene er dverger, ganske morsom plass, men dårlig mat:


Niklas poserer med noen av "hobbitene":


Dagen etter skulle vi skifte hotell, Nigi Nigi Too var fultbooket, så vi skulle flytte til ett ca 500 meter borte, men først var vi på seiletur. Det kommer i neste innlegg:)

Ha en kjempefin tirsdag alle sammen, her har vi hatt en skikkelig fin vårdag i dag :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar